UNICEF: lange termijn groei en impact

Lange termijn groei en impact vraagt om herpositonering merk en andere manier van (samen)werken in snel veranderende wereld met grote gevolgen voor kwestbare kinderen en hun leefomgeving, dichtbij en ver weg.

Opdracht en verantwoordelijkheid:  samen met het MT en gehele organisatie inhoud en vorm geven aan versterking van het merk, als ook het wendbaarder en pro-actiever inspelen op snel veranderende marktontwikkelingen en klantbehoeften. Om daarmee als UNICEF Nederland de gevolgen voor de groeiende groep kwetsbare kinderen, wereldwijd en in Nederland, een halt toe te roepen. En samen onze verantwoordelijkheid te nemen: voor ieder kind.


Resultaten

  • Focus, samenhang, en synergie gerealiseerd in visie, strategische doelen en aanpak UNICEF NL. 
  • Herpositionering merk in Nederland gerealiseerd met succesvolle doorvertaling naar markten: Overheid, Bedrijven en Particulieren.
  • Relevantie en impact bij belangrijkste doelgroepen is toegenomen, inclusief  merk- en marktdoelstellingen.
  • Als lid van Digitale Transformatie stuurgroep fasegewijze implementatie naar datagedreven en agile cultuur bevorderd.


Meer inspiratie

Ook toe aan interventies die verbindend en versnellend werken?
Neem contact met ons op.

een mobiele telefoon met een envelop op het scherm en een tekstballon.
Share by: